sâmbătă, 14 mai 2011

Din Inima Strazii, catre Nicaieri


Sunt aceeasi EU, cu acelas limnaj periculos de gretos.Nu am sa incerc sa ma feresc de urechile si ochii nimanui.Gata!M-am hotarat!Am sa scriu acea scrisoare catre Nicaieri.

Draga BOSS de Nicaieri,

De cateva luni ma tot chinui sa-ti scriu aceasta scrisoare, dar ma bate un gand idiot, care nu ma lasa impace.Ma tot gandesc de ce sunt barbatii atat de obsedati de sex?De ce?De ce pentru ei femeia trebuie sa tina locul tualetei in care se "golesc"?De ce pentru barbati, o femeie este doar echivalentul unei papusi gomflabile?Barbatii astia chiar n-au scrupule?
O specie atat de libidinoasa, cu un singur scop in viata:"Hai sa f***m!".Cu cat mai multe cu atat mai bine [Sa ma corectezi BOSS daca gresesc undeva!].Pentru un barbat, una nu este deajuns.O vrea si pe a doua si pe a treia si pe a patra, daca este posibil.Cu cat mai multe gauri, cu atat imaginea lui de "gigolou" creste.Nu inteleg o chestie:nu toate femeile avem aceeasi "gaura"?Ce le trebuie mai mult?Apetitul lor pentru sex este chiar atat de mare incat ii face sa nu le mai incapa in pantaloni si incep sa insamanteze prin stanga si prin dreapta?O femeie nu le ajunge?
Deja m-am enervat!E chiar absurd!Ce ti-e si cu BARBATUL?
Si ma mai gandeam la ceva...BOSS,tu esti barbat,corect?Atunci am sa inchei scrisoarea aici.

Cu tot respectul,
din Inima Strazii,
a ta Anonima pe veci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu