joi, 12 mai 2011

Parodie dupa Scrisoarea de dragoste


Motanelul meu,


Aseara am avut cel mai ciudat vis.Da...Am visast ca ne-am iubit.Ne-am iubitatat de mult incat dimineata cand m-am trezit,am inceput sa rad.
Ma priveai cu atata dorinta,incat credeam ca acea seara avea sa fie incendiara.Stateam amandoi in pat.Eu la marginea lui,iar tu la perete.Imi mangaiai cu tandrete paul,sarutandu-mi fruntea.Ma tineai in brate si incet ai inceput sa ma saruti pe gat.Ma enerveaza teribil sa-mi atinga cineva gatul!Dar ce era sa-ti zic?Era momentul nostru.Nu-l puteam strica cu o replica gen:”Inceteaza odata!Ma enerveaza!”.Cu siguranta ti-ar fi scazut intreg cheful.Asa ca,incet,incet,m-am strecurat din bratele tale,resusind astfel sa cad din pat.Nu stiu ce ai grezut tu,dar intreagul cadru se mutase pe covor.Nu asta era intentia mea!Ai incepu sa ma saruti,iar eu gemeam.Nu era un geamat de placere.Clar!Ma durea teribil spatele din cauza podelei si a cazaturii mele atat de gratioase.Cine stie ce ai crezut atunci cand m-ai auzit,dar cu siguranta numa la pozitia mea incomoda nu te gandeai.Mi-am dat seama ce vroiai.Erai atat de insetat de trupul meu incat privirea ta incepuse a ma speria.
Brusc s-a facut liniste.Mi-am adus aminte ca ma asteapta parintii acasa.M-am ridicat sa plec,dar tu m-ai pris de mana si mi-ai soptit:”Frumoase hainele de pe tine...Se dau jos greu?”.Nu stiam cum sa ma abtin sa nu rad in hohote.Ce a fost aia?O replica idioata de agatat luata de pe internet?Off...Dar te uitat asa dragut la mine,ca un catelus abandonat,asa ca n-am putut sa te las singurel.Ne-am asezat amandoi inapoi in pat si ne priveam inocent.O muzica ciudata se auzea din ce in ce mai tare:”Arata-mi pustoaico/Cum misti tu din popou/Ramai fara tricou/Danseaza la misto… Sari pe ea sari pe ea/N-o scapa n-o scapa/Sari pe ea sari pe ea/N-o lasa n-o lasa...”.Doamne Dumnezeule!Ce hidosenie de melodie!
De parca n-ar fi fost destul de penibila acea scena,visul meu a luat intorsaturi groaznice.O lumina rosie a invadat camera,iar tu ai inceput sa dansezi tiganeste pe aceasta melodie care-mi rane timpanele.”Oh Carolina geambala, tu esti a mea/Oh Carolina bala, hai vino`ncoa`/Oh Carolina geambala, da jos fusta/Lasa-te pe spate,saruta-ma intr-o parte!/Vand masina lu` mama/Vand si casa lu` tata/Si bratara lu` sor-mea/Vreau sa fii a mea.”.Simteam ca ma inghite pamantul,desi intr-un fel ma amuzau toate aceste miscari din buric.Nu a mai durat mult acel moment artistic,deoarece melodia s-a oprit brusc,lasandu-te cu o fata foarte trista.Te-ai asezat langa mine lasandu-te usor pe spate.Mi-ai facut semn sa ma intind si eu.Ma rugam sa nu mai inceapa vre-o melodie “geambala”.
Tremurand m-am intins langa tine.Pareai forte energic.Ma obosea teribil toata aceasta energie.Ma sarutai tandru,iar mainile tale alunecau usor pe corpul meu,facandu-mi hainele sa dispara.Te-am vazut ca prin ceata cum ai ajuns deasupra mea.Puteam sa jur ca avea sa fie o experienta de neuitat.Iti auzeam ca prin vis respiratia adanca si geamatul de placere.Iti vedeam chipul atat de satisfacut si acel zambet atat de dulce.Te auzeam cum imi spuneai ca ma iubesti.Simteam placerea.De fapt am simtit-o deoarece n-a durat mult.In mai putin de cinci minute,intreaga scena s-a terminat cu o singura replica:”Off...”.Cred ca daca toata aceasta scena ar fi fost un film,cu siguranta ar fi castigat Oscarul.
Stateai intins langa mine.Intregul tau corp era transpirat.Se vedea in ochii tai o sclipire aparte.Nu te mai interesa nimic.Norocul meu este ca m-am trezit si nu am mai visat in continuare.Cine stie ce alte scene “absolut senzationale” gen O.T.V. aveau sa aibe loc.Foarte amuzata de visul meu nebunesc,am deschis televizorul.Nu stiu daca a fost o coincidenta sau cineva isi bate joc de mine,dar televizorul meu era pe canalul O.T.V.Uimitor,nu?Iar invitalul lui Dan Diaconescu,dansa si canta de zor in direct:”Arata-mi pustoaico/Cum misti tu din popou/Ramai fara tricou/Danseaza la misto…/Hai pustoaico!Misca-te!/
Hai pustoaico!Rupe-te!” .
Nici in momentul acesta nu realizez cum s-a putut intampla asa ceva.E absurd.Iubitul meu,vreau sa sti ca in viata asta eu am doar o singura dorinta:sa nu cumva sa-mi dedici astfel de melodii sau sa-mi vorbesti in limbaj “geambala”,orice ar insemna acel cuvant.
Lansand prostia aceasta de-o parte,tin sa te anunt ca imi este foarte dor de tine si ca abia astept sa te revad weekendul acesta.Am atat de multe sa-ti povestesc...Sper sa treaca repede si saptamana aceasta si sa fiu cat mai repede langa tine.Te sarut dulce,dulce,dulce pe botic!


Cu multa dragoste,
al tau “brotacel”,
Stefania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu