vineri, 29 aprilie 2011

Apollinis Oraculum


Dupa cum bine stiti, de ceva timp[3 zile], in Coltul Vesel al clasei, se lucreaza din greu la extraordinarul caiet/carte, "Apollinis Oraculum"[multumum Victor pentru ideea de titlu].
Cu totii stim cat de plictisitoare sunt orele de curs.Dar totusi nu putem sa fim nesimtiti si sa ignoram faptul ca aceste plictisitoare ore scot adevarate capodopere in "Coltul Vesel", cum de altfel s-a intamplat si cu nevinovatul meu caiet de limba latina.Caiet in care au luat nastere cateva idiotenii, pe care cu siguranta daca le-ar descoperii profesorii, intregul "Colt Vesel" ar fi etichetat ca "un colt obsedat".In mare parte aici este vina mea, dar nici cu restul membrilor ai acestui "colt" nu imi este rusine.Sa recunoastem!Nu sunt singura tacanita!
Cum ziceam.In nevinovatul[ce idiot a sunat asta] caiet de limba latina, au luat nastere cateva idiotenii, pe care fara a mai sta pe ganduri, ne-am gandit sa-l transformal intr-o "crate"[sa nu-i spunem chiar carte, deoarece o carte este ceva...mai serios] sau "oracol".Despre ce este vorba, ramane o mica surpriza.Oricum de laudat este faptul ca se lucreaza din greu si cu mult spor la acest mic oracaol, pe care am de gand la sfarsitul clasei a 12-ea sa-l inmanez viitoarei clase 9A si bineinteles, un exemplar "domnului nostru diriginte spiritual".
Acest mic "proiect" traznit, a luat nastere bineinteles din micutele si bolnavele minti ale celor doua eleve care stau in ultima banca, in coltul clasei, la fereastra[asta ca sa nu dam nume, deoarece m-as/ne-am simti flatate].
Speram ca vom surprinde si vom "amuza"[daca da,bine...daca nu,sa ne*********] cu micutul nostru "Apollinis Oraculum".
Gracias!

4 comentarii:

  1. esti nebuunaa stefii =))).
    hai pe bune?:))
    pai daca faci asa ceva si noi si urmatoarea clasa a 9A vom fi cele mai obsedate clase =)).
    se va auzi prin scoala de acele minunate desene =)).
    si stefiiii fiind autoarea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna
    De ce mi-am copiat imaginea din stanga blogului ?
    In fine,te inteleg si eu copiam la inceput...

    RăspundețiȘtergere
  3. iulia:))da!
    incerc sai fac pe cei mici sa duca traditia mai departe:))=))

    RăspundețiȘtergere
  4. si draga "Brunetik_fata_rea".
    ce imagine am copiat daca imi permiti sai ntreb.?fara suparare nu am copiat nimic.iar daca am facuto, nu a fost intentionat.Imi pare rau.:)

    RăspundețiȘtergere