sâmbătă, 23 aprilie 2011

Fantezie africana



Esti doar simbolul amorului pe plaja,
Esti doar idila mea de-o vara.
Esti doar o ispita,doar o vraja,
Esti tot ce mi-am dorit seara de seara.

Esti doar o simpla strangere de mana,
Un "Ah!" intens sub clar de luna.
Esti doar un negru tipic african,
O fantezie pura a unui om normal.

Esti doar un negru pur,cu buze mari.
Esti un miros de mal de african.
Esti o placere dulce a gustului amar,
Esti negrul meu,un simplu african.

Esti desfatarea simturilor mele,
Esti ciocolata neagra care-mi da putere.
Esti "TU", cel care-mi faci placerile,
Sunt "EU",cea care voi ramane doar cu visele.

2 comentarii:

  1. si asta e faina tuuu :x.
    te pricepi ce plm :*
    sa pasti fericitaa >:D<
    ne vedem miercuri :x.la geografia spaniei :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Jose=p~...
    mersi bai!>:D<
    asta`i fantezia mea...ce-i drept:">
    paste fericita si tu:X
    pastem toate fericite.clasa 9A:X

    RăspundețiȘtergere