miercuri, 6 aprilie 2011

La fel ca o tigara


Prin panza de fum,te-am vazut doar pentru o clipa,deajuns insa.Ma uitam sfioasa la tine insa tu nu ma observai.Eram tocmai la ultima masa.
Oricum nici nu aveai cum sa ma vezi.Stateam in intuneric.Ceva de altfel tipic mie.Nu amvrut sa deranjez pe nimeni.Asa ca am ocupat un loc in spate.Stateam singura.Nu puteam sa-ti vad chipul fapt care ma scotea din minti.Nu puteam sa vad decat tigara care ardea in mainile tale.Dar stiam igur ca acolo esti tu.Ai trecut pe langa masa mea fara ca sa ma observi.Era de inteles.Sunt tacuta.Nu vorbesc prea mult,insa poate daca mi-ai vedea ochii ai intelege tot ce vreau.Muzica stresanta incepe sa sune insuportabil de tare.Masa a inceput sa vibreze,iar eu,far a baga de seama oribilitatile de oameni ce se invarteau prin jurul meu,te urmaream pe tine.Inca se mai vedea tigara aprinsa si clar:Acolo erai tu.Printre miile de arome de narghilea iti simteam parfumul.Un parfum tipator care si sa fr vrut sal ignor,nu puteam.Timp indelungat te-am tot urmarit pana ce ai stins tigara.Aprinde alta te rog!macar sa stiu unde esti.Degeaba...
Atat de tipic dispar sansele in vietile noastre.Atat de simplu se sting.La fel ca o tigara.La fel de usor se stinge si dragostea.La fel de usor ca o tigara in mainile unui barbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu