joi, 14 aprilie 2011

Scrisoare de dragoste


Motanelu` meu pufos,

Nu ma pot abtine sa nu-ti povestesc ce am visat aseara.Crede-ma!Am incercat sa ma abtin,dar sincer nu pot.Am sa trec peste acele introduceri tipice pe care le gasesti in orice scrisoare,gen:”Iti scriu aceste randuri”,”Ma gandesc doar la tine”,”Te iubesc atat de mult incat...” bla bla bla.Am sa trec peste aceste plictisitoare introduceri si am sa-ti povestesc tot ce mi s-a intamplat in noaptea precedenta.
Am visat ca ne-am iubit.Ne-am iubit atat de mult incat, dimineata cand m-am trezit,inima imi batea cu putere,iar corpul meu era incalzit si transpirat.Da iubitul meu!Da!Am visat ca ne-am iubit cu atata sete,patima,nebunie si dorinta...O dorinta atat de aprinsa,incat simteam teribil de tare cum trupurile noastre ardeau,iar respiratia ne devenea tot mai greoaie.
Doamne, iubitu` meu!Cu cata sete ma priveai!Cu cata dorinta imi spuneai ca ma vrei!Mainile iti tremurau,iar fruntea iti era din ce in ce mai transpirata,cum de altfel eram si eu.Acesta era clar un semn al dorintei.Erai asezat la marginea patului si-mi mangaiai parul,sarutandu-mi adesea fruntea.Intunericul din camera ne acoperea trupurile si fara a mai sta pe ganduri te-ai asezat in pat,langa mine.Ma tineai in brate.Iti simteam respiratia greoaie mangaindu-mi gatul.Stiai precis ca aceea este zona mea sensibila si ai inceput sa-mi saruti gatul,lasandu-mi din loc in loc mici urme de muscaturi.Simteam cum sangele incepe sa-mi fiarba in vene,iar corpul meu devenea din ce in ce mai sensibil la fiecare atingere.M-am uitat adanc in ochii tai.Aveai pupilele sedate.Da!Mi-am dat seama ce vroiai.Am inceput sa rad.Foarte confuz te-ai uitat la mine.Cu siguranta nu stiai de ce rad,dar culmea,radeai si tu.Brusc s-a facut liniste.Mi-am adus aminte ca ma asteapta parintii acasa de mai bine de jumatate de ora.M-am ridicat sa plec dar m-ai tras de mana inapoi, langa tine:”Nu!Nu tocmai acum!”.In acel moment am realizat ca nu mai conteaza nimic altceva,decat prezentul.Nu-mi mai pasa de nimic.
Sarutarile tale imi ardeau buzele.Stiam ca vrei mai mult!Stiam tot ce vroiai sa-mi faci.Daca nu te-as fi iubit,probabil te-ai fi ales cu o palma.Cu siguranta asta ai fi patit.Dar nu!...Tu esti special, iepuroiul meu.In schimbul a ceea ce mi-ai facut,te-ai ales cu sarutari lungi,mangaieri si...Doamne ce vis, iubitul meu!
Ma sarutai usor pe gat,iar mainile iti alunecau pe trupul meu,ajungand incet, incet sa-mi ridice bluza.Intr-o fractiune de secunda hainele ne-au parasit,lasandu-ne sa ne exploram trupurile,ca doi copii.Tremuram.Te-am vazut ca prin ceata cum ai ajuns deasupra mea.Iti auzeam ca prin vis respiratia adanca si geamatul de placere.Iti vedeam chipul atat de satisfacut si acel zambet atat de dulce.Simteam atat de profund placerea.Te auzeam cum imi spuneai ca ma iubesti.Ma bucuram din plin de acele clipe.Ma bucuram profund stiind ca te am si ca sunt a ta.Cu fiecare miscare pe care o faceai,imi desfatai trupul,facandu-ma sa ajung in apogeul placerii.Nu m-am putut abtine,asa ca am tipat.M-am uitat la fata ta.Aveai o sclipire aparte in ochi.
Playlist-ul tau se repeta pentru a doua oara.Nu pot sa cred ca toate aceste lucruri s-au pertecut pe celebrele slagare ale” minunatilor” interpreti Nicolae Guta si Salam!Ciudat!Tu nici macar nu asculti manele!De ce cantau Guta si Salam in timp ce noi doi ne iubeam?Iti dai seama ce scene fierbinti au avut loc pe acele melodii?Ma umfla rasul si acum cand imi amintesc.
Iubitul meu...sincer acesta nu este tot visul.Pot spune ca este doar jumatate din el.Sa nu te gandesti motanel,ca am uitat ceva din vis.Imi amintesc totul,pana in cel mai mic detaliu.Am sa-ti povestesc restul atunci cand ne vom revedea si sunt sigura ca imi vei spune si de aceasta data,tipica ta replica:”Normal brotacelul meu!Daca ma iubesti atat de tare...Este normal sa ma visezi.”
Da...”brotacel”...Am ajuns sa fiu si broasca...Ti-am spus:daca nu te-as fi iubit,te-ai fi ales cu o palma.
Te iubesc enorm de mult pisicelu` meu si mi-e tare dor de tine!Abia astept sa te revad weekendul acesta...Te sarut dulce dulce dulce dulce pe botic!



Cu multa dragoste,
"brotacelul" tau,
Stefania.

3 comentarii:

  1. aww :(..vreau comentariu la a mea.
    a ta este mirifica :x.
    mi-e foarte dor tu sfeti :-<.

    RăspundețiȘtergere
  2. profu:"Nu trebuia sa spui chiar totul!:-s":)))=))
    ok...am pricipit:">

    RăspundețiȘtergere